مهرهاست در راستای افزایش رضایت کاربران خود و ارائه خدمات نوین به صورت ماهانه بین سرویس های فعال قرعه کشی و به 25 نفر از کاربران در هر ماه جوائزی تقدیم می کند , و به صورت اتوماتیک نتایج قرعه کشی هر ماه در این صفحه ثبت می شود.
روند قرعه کشی ماهانه مهرهاست به این صورت هست که در ابتدای ماه 5 قرعه کشی همزمان به صورت اتوماتیک توسط سیستم سایت انجام می شود و در هر قرعه کشی 5 نفر و مجموعاً 25 نفر انتخاب می شوند.
جوائز قرعه کشی اول : افزایش اعتبار حساب کاربری ( مبلغ 15 هزار تومان به برندگان این قرعه کشی در ناحیه کاربری اضافه می شود . )
جوائز قرعه کشی دوم : ارتقا پلن میزبانی وب ( مثلاً اگر پلن لینوکس 250 مگابایت باشد به لینوکس 500 مگابایت ارتقا می یابد. )
جوائز قرعه کشی سوم : خدید اکانت 2x1 ( در صورت خرید هر پلن میزبانی وب حداکثر تا 1 ماه پس از زمان قرعه کشی یک پلن مشابه آن به صورت رایگان ارائه می شود. )
جوائز قرعه کشی چهارم : 50% تخفیف برای خرید اکانت میزبانی جدید ( کاربر در صورت برنده شدن در این قرعه کشی حداکثر تا 1 ماه پس از آن در صورت خرید سرویس میزبانی 50% تخفیف دریافت می کند )
جوائز قرعه کشی پنجم : 50% تخفیف برای تمدید دوره سرویس ( در صورتی که کاربر مایل به تمدید یکساله/ماهانه اکانت خود باشد 50% تخفیف برای تمدید در نظر گرفته می شود ) توجه : تاریخ اعتبار تخفیف برای تمدید دوره حداکثر 1 ماه پس از زمان قرعه کشی می باشد.

لینک صفحه نتایج قرعه کشی مهرهاست : http://mehrhost.com/client/index.php?m=user_rating&action=lottery



« برگشت