کاربران عزیز مهرهاست با سلام و احترام
طبق اطلاع رسانی قبلی و با توجه به خارج شدن نسخه 5.3 از پشتیبانی PHP در تمامی سرور ها نسخه PHP به 5.4.45 به روز رسانی شد.

پشتیبانی نسخه 5.3 از طریق تیم توسعه دهنده PHP به پایان رسیده است و دیگر به روز نخواهد شد که با این شرایط امکان ادامه فعالیت آن در هاست های اشتراکی به دلیل موارد امنیتی و عدم ارائه بسته های به روز رسانی برای رفع حفره های امنیتی وجود نخواهد داشت.

در صورتی که پس از به روز رسانی سایت شما با خطای 500 یا Internal Server Error 500 و یا صفحه سفید نمایش داده می شود جهت بررسی خطا وارد هاست خود شوید از بخش File Manager وارد پوشه ای که سایت شما در آن اجرا می شود بشوید برای سایت های اصلی همان public_html می باشد.
یک فایل با نام error_log وجود دارد این فایل را دانلود و توسط نرم افزار Notepad باز کنید.
خطای مربوط به سایت در این فایل مشخص هست

در بعضی از وبسایت ها ممکن هست خطاهای PHP در صفحات سایت نیز مشاهده شود.

جهت رفع خطا باید با پشتیبان نرم افزار یا طراح سایت ، قالب ، پلاگین ، افزونه و ... که خطا مربوط به آن هست تماس بگیرید تا بر اساس نسخه 5.4 کد های آن بهینه شود و مشکل برطرف گردد.

راهنما تغییرات نسخه PHP از 5.3 به 5.4 در لینک زیر موجود است :

http://php.net/manual/en/migration54.php

همچنین اگر از ماژول ها ، قالب ها و ... تجاری استفاده می کنید که توسط IONCUBE یا Source Guardian کد شده است و دارای لایسنس هستند ممکن هست لازم باشد فایل ها بر اساس نسخه 5.4 PHP توسط ارائه دهنده یا فروشنده مجدد کد و بازگذاری شود.

« برگشت